Onze website wordt op dit moment ververst, vernieuwd, beter, interessanter en mooier.

Scroll snel naar beneden voor een korte kennismaking met ons

Interim, -en adviesdiensten corporaties en (semi) overheid

Professionals op strategisch, tactisch en operationeel niveau

Interim

Wij zijn ervaren professionals op het gebied van vastgoed en wonen.  Klanten zetten ons in op (interim)management, beleids,- en projectleiders opdrachten. We kennen door onze jarenjange ervaring bij vele organisaties uw processen en uitdagingen als geen ander. 

Advies

Wilt u met ons sparren over bijvoorbeeld software selecties en implementatie ervan (van ERP tot MJOB)? Wilt u met ons van gedachten wisselen over professioneel opdrachtgeversschap of specifieke beleidskeuzes? Contact dan Ronald of Henri.

Training

Onze adviesdiensten bestaan deels uit trainingen. Voor trainingen in agile en Scrum, vastgoedbeheer, vastgoedsturing etc. . Voor workshops, strategiesessies, en incompany trainingen bent u bij ons op het goede adres. Tevens werken we met een aantal trainingbureaus samen waardoor we u altijd een passend aanbod kunnen doen.

Wat opdrachtgevers zeggen over Henri

Zoek je voor je organisatie iemand die snel schakelt, mensen motiveert om zelf met oplossingen te komen, op basis van data gefundeerd besluiten neemt en zijn mannetje staat bij weerstand? Dan is Henri de juiste persoon! Naast het leiden van een team heeft hij bij KleurrijkWonen veel verbeteringen doorgevoerd in processen rondom de onderhoudsbegroting. Zorg er wel voor dat hij zich niet gaat vervelen, daar houdt hij niet van :-)

client
Manager vastgoed
Mildred

Henri is een goede en fijne collega. Henri was in zijn rol als teammanager verantwoordelijk voor het Bedrijfsbureau maar keek veel verder. Henri is een echte teamspelers heeft alle competenties voor natuurlijk leiderschap en weet dat als geen ander over te brengen. Zijn kennis over bedrijfsvoering, RGS, Scrum en zelf organiserende teams maken Henri een zeer complete leidinggevende die zich op stategisch, tactisch en operationeel kan begeven om het gewenste resultaat te bereiken en te implementeren

client
Vastgoed adviseur
Remco

Een onderdeel van het informatiseringsplan binnen Mijande was het project ‘optimalisatie managementinformatie’. Als aangewezen projectleider voor het project heeft Henri mij overtuigd het project op basis van SCRUM aan te pakken. Verrassend was dat hij een prima aansluiting wist te realiseren tussen de methodiek PRINCE II en SCRUM. Zelf nam Henri de rol aan van scrummaster en maakte met een gekozen team in korte tijd niet alleen een succes van het project, maar zorgde hij ook voor verdere adoptie van SCRUM bij Mijande

client
Manager vastgoed en bedrijf
Edwin

Wat opdrachtgevers zeggen over Ronald

Ik heb onder grote druk met Ronald gewerkt aan het opstellen van een portefeuilleplan voor onze woningcorporatie. Hij heeft hierbij op een constructieve, evenwichtige en stimulerende manier het proces bewaakt. Verder heeft hij de opzet en een behoorlijk deel van de inhoud voor zijn rekening genomen. Ook heeft hij op 2 momenten het MT inhoudelijk meegenomen in het proces en de inhoud. Ik heb heel prettig met hem samengewerkt. Hij is inspirerend, positief en rustig, houdt goed het overzicht en is inhoudelijk goed op de hoogte van de materie

client
Manager vastgoed
Hans

Ronald heeft ons geholpen om in een zeer korte tijd het SVB voor VechtHorst vorm te geven. In zijn rol als projectleider heeft hij het maximaal haalbare bereikt voor onze organisatie en dat is meer dan we verwachten. Het heeft ertoe geleid dat vastgoedsturing beter is ingebed in onze organisatie. Zijn inhoudelijke (vastgoed-)kennis en vaardigheden maakten dat hij voor ons de juiste man op de juiste plaats en tijd was.

client
Directeur bestuurder
Robert

Ik heb met veel plezier met Ronald samengewerkt. Hij heeft voortvarend een aantal projecten voor ons opgepakt! Het uitstapje naar de gemeente is goed bevallen en zeker aan te bevelen. Zijn inzet in het proces van de prestatieafspraken met woningcorporaties, ontwikkelen woonbeleid en inzet bij de Regio Deal Zuid- en Oost-Drenthe, geeft aan dat hij veelzijdig is en zaken snel eigen maakt.

client
Beleidsmedewerker wonen (gemeente)
Peter

Leer ons beter kennen

Wij zijn geen onbekenden (meer) in de sector. Al ruim 20 jaar actief in de sector, waarvan al meer dan vijf jaar vanuit PRIOM.


Wij zijn Ronald en Henri

Via de buttons rechts kun je ons Linkedin profiel bekijken voor meer informatie over onze ervaringen.


Professionals op het gebied van vastgoed en wonen

Henri Boertien en Ronald van de Hoef

Ronald van de Hoef Henri Boertien

Contact informatie

PRIOM interim, - en adviesdiensten

Adres

Ploeg 5
7451 XR  HOLTEN

Telefoon

Ronald: 06 30 36 25 19
Henri   : 06 53 28 12 73

E-mail